tisdag 26 oktober 2010

Jesus kommer snart tillbaka

I söndags kväll när jag skulle lägga mig så blev jag påmind om en sång som Pelle Karlsson sjöng för många, många år sen. Jag har då inte hört den på väldigt länge.
Hur som helst den kom till mina tankar och den lyder så här.

Dagen är så nära, vi har inte lång tid kvar, profeterna har talat dom har talat mycket klart.

Vilken dag menas? Dagen då Jesus kommer tillbaka för att hämta alla dem som tagit emot honom som sin personlige frälsare.
Tidstecknen visar att det kan ske mycket snart. Bibeln talar om alla dessa katastrofer som sker idag och om mycket annat som skall komma i den yttersta tiden.

JESUS KOMMER SNART

2 kommentarer:

  1. Amen, vi får vara vakande och bedjande varje dag och varje stund. Guds rika välsignelse till dig. hälsningar från Annika.

    SvaraRadera
  2. det här var,är,ett väldigt viktigt budskap som du förmedla till oss alla som läser din blogg! Tack tack.Kram

    SvaraRadera